babamamatudakozo.hu - kezdőlap kattints a részletekért babamamatudakozo.hu - regisztráció

Lapos has szülés után

2015-11-17

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

Szülés után nem kis feladat visszanyerni korábbi alakunkat. Próbáljátok ki ezt az 5 gyakorlatot, és ha rendszeresen végzitek, nem marad el a siker!

1.    Feküdj hanyatt, hajlítsd be a térdeid, tedd a kezed a tested mellé szorosan. A csípőd alá, és a térdeid közé tegyél 1-1 párnát. Feszítsd meg a hasizmaid, kissé megemelve így a csípőd. Tartsd meg 5 másodpercig, engedd el. Ismételd meg tízszer! Ha természetes módon szültél, már 1 hét után elkezdheted végezni ezt a gyakorlatot.


2.    Ha a kisbabád már elmúlt hat hetes, tedd a napi rutin részéve ezt a gyakorlatot!  Csípőemelés: Feküdj hanyatt, hajlítsd be a térdeid, tedd a kezed a tested mellé szorosan. Emeld el a csípőd a talajtól, és tartsd fent 5 másodpercig. Engedd le, majd ismételd tízszer.


3.    Feküdj hanyatt, hajlítsd be az egyik térded, tedd a kezed a tested mellé szorosan. A hajlított lábad sarkát nyomd erősen a talajba, de a csípőd ne engedd elmozdulni. Lélegezz be, majd kilégzésnél engedd el a feszültséget. Mindkét lábaddal ismételd meg ötször a gyakorlatot.


4.    Feküdj hanyatt, és hajlítsd be a térdeidet! Fogj át egy törölközőt a térded alatt. Húzd a törölköző végeit mindkét kezeddel magad felé, emelkedj meg, és feszítsd a hasizmaid. Amikor fekszel, lélegezz be, amikor feszíted a hasizmod, lélegezz ki. 10-12-szer ismételd a gyakorlatot.


5.     12-14 héttel a szülés után már próbálkozhatsz ezzel a gyakorlattal is. Feküdj hanyatt, és emeld el a térdeid a talajtól. Az egyiket hajlítsd be, és húzd magad felé, miközben hasprést végzel. Ismételd mindkét lábbal ötször.

Jó edzést és sok kitartást!

Ajánló

Gyermekáldás luxuskörnyezetben.
Természetes, olcsó, és jó szórakozás is!
Érdemes minél hamarabb elkezdeni!