STRATÉGIAI PARTNERÜNK A KULCS PATIKA! KLUB KÁRTYÁNK ELÉRHET? ORSZÁGOS HÁLÓZATÁBAN! Kattints!

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

Újdonsült édesanyaként a nap 24 órájában elfoglalt vagy, de ez nem jelenti azt, hogy tudatosan ne illeszthetnél be 1-1 óra mozgást a napjaidba. 

Letelt a gyermekágyi időszak, végre el lehet kezdeni formába lendülni, egy kis diéta nem árthat. Ez azonban általános tévhit, hiszen a babának sok olyan tápanyagra van szüksége, amit csak az anyatejjel, s emiatt a kiegyensúlyozott mama- étrenddel kaphat meg. 

Szülés után nem kis feladat visszanyerni korábbi alakunkat. Próbáljátok ki ezt az 5 gyakorlatot, és ha rendszeresen végzitek, nem marad el a siker!

A mozgás jótékony hatásairól bizonyára sokat hallottál már. Ha a baba pocakodba költözése előtt is mozogtál, és normális lefolyású a terhességed, akkor ezután se add fel!

A cím nem arra utal, hogy ha 20-25 kg-ot híztál, nyugodj bele, és ne tegyél semmit, sokkal inkább arra, hogy ne sürgesd a folyamatod, adj időt Magadnak!

A jógához hasonlóan a pilatesnek is rengeteg jótékony hatása van a kismamákra nézve (is). Az egész terhesség során biztonsággal gyakorolhatod, fejleszti az állóképességed, az erődet, az egyensúlyérzéked és megkönnyíti a szülést.