STRATÉGIAI PARTNERÜNK A KULCS PATIKA! KLUB KÁRTYÁNK ELÉRHETŐ ORSZÁGOS HÁLÓZATÁBAN! Kattints!

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

Letelt a gyermekágyi időszak, végre el lehet kezdeni formába lendülni, egy kis diéta nem árthat. Ez azonban általános tévhit, hiszen a babának sok olyan tápanyagra van szüksége, amit csak az anyatejjel, s emiatt a kiegyensúlyozott mama- étrenddel kaphat meg. 

Szülés után nem kis feladat visszanyerni korábbi alakunkat. Próbáljátok ki ezt az 5 gyakorlatot, és ha rendszeresen végzitek, nem marad el a siker!

A mozgás jótékony hatásairól bizonyára sokat hallottál már. Ha a baba pocakodba költözése előtt is mozogtál, és normális lefolyású a terhességed, akkor ezután se add fel!

A cím nem arra utal, hogy ha 20-25 kg-ot híztál, nyugodj bele, és ne tegyél semmit, sokkal inkább arra, hogy ne sürgesd a folyamatod, adj időt Magadnak!

A jógához hasonlóan a pilatesnek is rengeteg jótékony hatása van a kismamákra nézve (is). Az egész terhesség során biztonsággal gyakorolhatod, fejleszti az állóképességed, az erődet, az egyensúlyérzéked és megkönnyíti a szülést.

Újdonsült édesanyaként a nap 24 órájában elfoglalt vagy, de ez nem jelenti azt, hogy tudatosan ne illeszthetnél be 1-1 óra mozgást a napjaidba. 

mom ON board

1

Demi Moore és Ashton Kutcher Hivatalos és nem hivatalos szakítás

Napi

Mennyi múlik azon, hogy tudatosan figyeled magad. Hogy egyszerűen nem engeded meg magadnak azt, hogy elsunnyogd, hogy valami bánt. És igen, figyelni az érzéseidet tök szuper dolog, nyitottnak lenni meg egyenesen a megoldáshoz vezet, hiszen ha várod, jönni fog.

- Oravecz Nóra -

A legjobb baba ajándék!